En strålande vinterdag!

Luften var hög och solen lyste genom molnsträngarna med ett stort leende.
Under klingande skratt tog vi oss ned, om och om igen.
Tror jag ska önska mig en snöbräda, en platt mjuk pulka.
Den håller bättre för vuxna som åker i gupp;)
Rosorna på kinderna höll i sig länge
och eftermiddagen gick som en dans efter härlig pulkatur.
Ännu en gång känner jag mig tacksam över att vi har olika årstider i det här landet.